Natd a vice public adres

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sat Jan 31 18:46:54 CET 2004

lists at hosting50.cz wrote:

> Zkousel jsem spustit i vice natd - jeden pres 8668 a druhy pres 8667 ale
> nefungovalo to, proto me napadlo obratit se sem, treba bude mit nekdo napad.

Toto reseni normalne funguje. Jak jsi to mel nakonfigurovane?

Priklad:

natd -a alias_adresa -i 8667 (pripadne dalsi options)
natd -a puvodni adresa (nebo klidne -n int) ..

ipfw add 500 divert 8667 ip from blok2 to any out xmit int_out
ipfw add 501 divert 8667 ip from any to alias_adresa in recv int_out

ipfw add 600 divert 8668 ip from blok1 to any out xmit int_out
ipfw add 601 divert 8668 ip from any to orig_adresa in recv int_out

int_out je interface ven.

Jirka