Natd a vice public adres

lists at hosting50.cz lists at hosting50.cz
Sat Jan 31 18:21:13 CET 2004

Dobry den,

Resim zajimavou zalezitost s natd, kterou bych potreboval zprovoznit a stale
nemam uplny uspech.
Predstavme si vnitrni sit rekneme 10.10.10.0/24 ktera ma pres natd pristup
do internetu.
To je na BSD velice jednoduche nastavit. Predstavme si situaci, ze public
rozhrani ma krome sve ip jeste nekolik aliasu a kdybych chtel aby například
10.10.10.0/25 komunikovala pres publicip a 10.10.10.128/25 komunikovala pres
alias0 toho public rozhrani jak to lze udelat?
Prisel jsem na to, ze kdyz udelam redirect ip adresy na konkretni vnitrni,
tato vnitrni komunikuje i navenek pres tu redirektlou, ovsem jak to udelat
pokud chci cele skupiny ip adres?
Zkousel jsem spustit i vice natd - jeden pres 8668 a druhy pres 8667 ale
nefungovalo to, proto me napadlo obratit se sem, treba bude mit nekdo napad.

Diky Tomas Randa