ftp, natd, ipfw

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Jan 28 13:18:45 CET 2004

Zdravim,

asi kazdy hlada odpoved na tuto otazku - uz som to videl asi na sto
miestach.
Ja som si to rozbehal nasledovnym pravidlom:

inwr=192.168.1.0
oip=IP.vonkajsieho.rozhrania
ipfw add allow tcp from $inwr to $oip 21 setup
ipfw add allow tcp from any to any established

umiestnenym hned za divert to NAT pravidlom.

Peter Rosa