Postovni sluzby.

Jech jech at netvision.net.il
Thu Jan 22 19:46:21 CET 2004

Vazeni,

Omlouvam se za mozna laickou otazku, ale asi jsem nepochopil podstatu
veci, takze se porad placam na jednom miste.
Jak vlastne pracuje odesilani a doruceni posty ve FreeBSD na jednom
pocitaci?

Nainstaloval jsem na notebook FBSD 5.2, zprovoznil jsem Inet (to byl
docela problem pres cabel modem a VPN ;-) a ted bych rad jeste postu.
Je to tak, ze musim mit jeden program na odesilani (mam psotfix) a druhy
na prijimani (qpopper)? Nebo se to da udelat i jinak? Nezvladne to treba
nejaky klient jako treba v jinem OS (myslim tim MS), kde zadate
klientovi, kde ma postu brat i kam ji ma odesilat?

Dekuji za vas cas a nervy se zelenacem.

Jech

PS: to neznamena, ze jsem nic necetl (ale asi to nestacilo, nebo jsem
nenasel ty spravne materialy)