chyba v soft updates

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Jan 22 13:35:04 CET 2004

On Thu, 22 Jan 2004, Martin Horcicka wrote:

>no, nejsem si jist, zda ta zminka o chovani pri havarii plati i se
>softupdates, nebo cachovanim na urovni hardwaru.

	Co je to zalozni soubor? Swap file (aka "working copy") nebo
neco jineho? Nejak se mi nezda, ze by ViM pri zapisu zkopiroval data
ze swapu do jineho souboru a ten pak prejmenoval. V opacnem pripade
ale zas nemuze swap prejmenovavat, protoze by pak nemel nad cim dal
pracovat. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull.cz>