POP3 server? + Postfix

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Wed Jan 21 20:24:55 CET 2004

Dekuji svem za tipy. Nakonec jsem se tedy rozhodl nainstalovat courier, s podporu MySQL. Ovsem anrazil jsem na problem .. - ostatne abych ja nenerazil :( -..

./configure --disable-root-check --with-authmysql

configure skonci s error hlaskou "configure: error: --with-authmysql specified but no mysqlclient.so"

Mam nainstalovany MySQL 4.0.17 ovsem v jinem adresari a to sice /chroot/mysql/.. (mysql neni chrootovany ale jen je pouze v toma dresari nainstalovano)

ale stejnak v adresari /chroot/mysql/lib/mysql/ zadny soubor mysqlclient.so neni .. jsou tam pouze

libdbug.a               libmyisam.a             libmysqlclient.la       libmystrings.a          libvio.a
libheap.a               libmyisammrg.a          libmysqlclient.so       libmysys.a
libmerge.a              libmysqlclient.a        libmysqlclient.so.12    libnisam.a

Muze mi prosim nedko poradit kde je problem? diky