apache a virtualne hosty

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Wed Jan 21 15:44:28 CET 2004

Ahoj, chcel by som sa opytat, ci mi nevie niekto poradit nejake
informacie ohladne vytvarania virtualnych hostov (presnejsie
subdomen).

Ked zapisujem do Apache domenu, tak to zapisem do httpd.conf
asi takto:
<VirtualHost 192.168.0.1:80>
DocumentRoot /cesta/domena.sk
ServerName domena.sk
</VirtualHost>

Ale chcel by som tam dat aj nejaky univerzalny zapis, aby mi hned
fungovali aj subdomeny na tejto domene. Ak chcem napr. subdomenu
jozko.domena.sk, tak by ju malo automaticky hladat v adresari
/cesta/domena.sk/jozko, a ak chcem subdomenu ferko.domena.sk,
tak by ju malo hladat v adresari /cesta/domena.sk/ferko.

Skusal som preto nieco taketo univerzalne, ale nefunguje mi to :-(

Neporadi niekto nieco?

Milan