RE: User PPP přes null-modem kabel

lists at hosting50.cz lists at hosting50.cz
Tue Jan 20 14:32:39 CET 2004

Chapu to tedy spravne tak, ze na serveru by mel byt ppp spusten napr. Ppp
-dedicated default nebo ppp -ddial default a na klientovi ppp -auto default?

Konfiguraci serveru mam nyní nasledujici:

default:
 set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun command
 set device /dev/cuaa1
 set speed 115200
# set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \"\" AT \
#           OK-AT-OK ATE1Q0 OK \\dATDT\\T TIMEOUT 40 CONNECT"
 set timeout 0
 set lqrperiod 10
 set log Phase LQM
 set ifaddr 172.20.10.1 172.20.10.2 255.255.255.0
 enable lqr
 accept lqr

Set dial jsem vyhodil

Klient ma:

default:
 set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun command
 set device /dev/cuaa1
 set speed 115200
 set dial
 set timeout 900
 set lqrperiod 10
# set login "ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 ogin:--ogin: ppp word: ppp HELLO"
 set ifaddr 172.20.10.2 172.20.10.1 255.255.255.0
 enable lqr
 accept lqr

Zkousel jsem vice moznosti, ale ani jedna nezabrala
Kabel jsem si jisty ze funguje - promeroval jsem rxd txd a gnd, overoval
jsem i cisla portu tak nevim, ještě zkusim jiny pocitac.
Nemuze to by taky OS? na jednom mam 4.8 a na druhem current třeba je tam
nejaky bug.

Tomas Randa