FreeBSD na serveru

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jan 20 09:43:02 CET 2004

On Mon, Jan 19, 2004 at 03:55:35PM +0100, Dan Lukes wrote:

> [...]
> objevi nekde za tri mesice. A navic, prvni "oficialne stabilni" verze
> miva jeste stale vic much, nez jak byva bezne a predpokladam, ze v tomto
> pripade tomu nebude jinak.
>
> 	A to zcela pomijim moznost, ze se status "pruduction quality"
> 	presune na pozdejsi verzi (uz se to stalo - puvodne mela takova byt uz 5.2).
>
> 	Navic, pokud vim, s 5-STABLE se pred 5.3 nepocita - takze byste tam
> musel dat CURRENT jehoz pouzitelnost je s casem velice promenliva (me
> napriklad zrovna ted nenabootuje - ale pred ctrnacti dny s tim problem
> nebyl a predpokladam, ze za ctrnact dnu uz zase nebude).

jasne... vim ze to neni "ono" ale jednak si usetrim praci (s
preinstalovanim 4 -> 5) a jednak tech par mesicu by se to snad dalo...

> 	Problemy nejsou ani tak s ext2fs (pokud pomineme to, ze ho nelze
> vyexportovat via NFS) jako spis s asynchronnim modem. Pokud budete
> provozovat ext2fs synchronne, tak zadny zavazny problem neni - tedy az
> na pomerne velmi spatny vykon ...

ext2 disky se nedaji exportovat pres NFS????? mozna kecam, ale jsem si
docela jist ze mi to doma jede...

 dalsi dotaz: jak to vypada s (planovanou) podporou NFS4? vim ze klient
 neni moc hotovy (aspon podle manu) a server neni vubec... jake jsou
 plany? resp. kde se to da zjistit?

 kazdopadne diki za info!

 roman