pkg_version - bind9 >

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 19 13:44:56 CET 2004

On Mon, 19 Jan 2004, Rudolf Cejka wrote:

> Zkuste napsat nebo se podivat, jakou verzi mate nainstalovanou
> (/var/db/pkg/?), jakou mate v /usr/ports/dns/bind9/Makefile, a co mate

	S BINDem muze, navic, byt ten problem, ze je soucasti standardni
instalace. System portu ho pak, ale, instaluje jinam - takze po instalaci
BINDu z portu jsou vlastne v systemu BINDy dva, coz je sytuace, kterou nelze
prilis doporucit ani zkusenym spravcum.

	BIND v zakladni distribuci se updatuje v ramci udrzby celeho OS.

	Pri pouziti BINDu z portu je pak skoro lepsi ten zakladni odstranit (coz ale
muze prinest ruzne komplikace).