pkg_version - bind9 >

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jan 19 09:59:33 CET 2004

Cizek Milan wrote (2004/01/19):
> už pár měsíců mi po zadaní pkg_version vyjíždí u bindu >, jako bych měl
> nainstalovánu novější verzi než je k dispozici (porty mám samozřejmě
> aktuální). Jak je to možné? Neutíkají mi díky tomu nějké opravy? Jak k
> tomu může reoreticky dojít? Jak se vrátím na aktuální verzi? Díky.

Zkuste napsat nebo se podivat, jakou verzi mate nainstalovanou
(/var/db/pkg/?), jakou mate v /usr/ports/dns/bind9/Makefile, a co mate
v /usr/ports/INDEX a/nebo /usr/ports/INDEX-5. Informace se berou ze
vsech zdroju a ne vzdy zcela spolehlive. V techto pripadech je vzdy
nejlepsi navic po aktualizaci portu zadat i make index v /usr/ports
(portsdb -uU pri pouzivani portupgrade), protoze v CVS se soubory INDEX*
neaktualizuji tak casto (nekdy taky vubec).