FreeBSD na serveru

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Jan 19 09:50:21 CET 2004

zdravim

cca behem mesice budu postaven pred nutnost postavit server a tak mam
nekolik otazek:

1) da se bootovat z ccd/vinum disku? pokud ne, da se to obejit tak,ze si
udelam bootovaci partition na jednom z disku v tom raidu a zbytek bude v
raidu?

2) server budu delat nekdy v unoru, meli byste odvahu tam dat RELENG_5_2
(aka semi-STABLE) s tim ze za chvili vyjde 5-STABLE? jedna se o
fileserver (+ www, dns apod.) ktery se zalohuje
moc se mi tam nechce davat 4-STABLE

3) jak moc nebezpecne je mit data na ext2? slysel jsem ruzne nazory,
osobne jsem ale nikdy zadny problem nezaznamnenal. resp, pokud nejake
problemy jsou ceho se tykaji?

diki!

roman