Courier Mailserver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 18 23:36:43 CET 2004

wnt at centrum.cz wrote:

> Odeslu-li email napriklad z post.cz nebo seznam.cz .. vlastne at ho
> odeslu odkud chci, ( odesilam ho na adresu ktera smeruje na muj
> pocitac ) tak se v logu objevi prave ta hlaska 417 DNS lookup
> failure: DOMENA.XX. Try again later. kde DOMENA.XX zastupuje anzev
> odkud byl email odesilan tedy naprikald odesilal jsem li ho z post.
> cz objevi se tam post.cz. Ty same halsky se objevuji pokousim-li se i
> odesilat mejla v ramci localhostu. Proste to nejde :o( Resolvovani
> funguje tak jak ma .. s tim problemy nejsou..

	No, to znamena, ze se onomu mailserveru nedari resolvit. A jelikoz
mailserver odmita prijmout odpisu, ve kterych nelze zresolvit adresu
FROM (coz je velmi rozumne chovani), tak je to chyba pro prenos posty
dost fatalni.

	Pokud resolvit jinak z tohoto pocitace jde, pak to muze byt napriklad
tim, ze onen mailserver nebyl prelozen pro tento OS (takze resolveni
nefunguje), nebo to muze byt zpusobemo necim v jeho konfiguraci. S tim
uz ale neporadim.