Courier Mailserver

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Sun Jan 18 22:38:56 CET 2004

Nene .. cele to bylo pochopeno spatne i kdyz uznavam mzona mou vinou.

Odeslu-li email napriklad z post.cz nebo seznam.cz .. vlastne at ho odeslu odkud chci, ( odesilam ho na adresu ktera smeruje na muj pocitac ) tak se v logu objevi prave ta hlaska 417 DNS lookup failure: DOMENA.XX. Try again later. kde DOMENA.XX zastupuje anzev odkud byl email odesilan tedy naprikald odesilal jsem li ho z post. cz objevi se tam post.cz. Ty same halsky se objevuji pokousim-li se i odesilat mejla v ramci localhostu. Proste to nejde :o( Resolvovani funguje tak jak ma .. s tim problemy nejsou..