Namapování portu z interní IP na specifickou IP:PORT přes další rozhranní....

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 16 02:37:32 CET 2004

Břetislav Kubesa wrote:

> počítači s adresou 192.168.0.13 běží zastaralá aplikace, která
> bohužel podporuje pouze možnost změny IP a portu, kam se má připojit
> (přitom je nutné, aby se dostala na adresu 213.175.38.59 a port 1170,
> samozřejmě přes firewall). Jak mám daný problém vyřešit ? Poslední,
> co jsem zkoušel, bylo následující (bez úspěchu) :

	Ja tomu asi nerozumim, vetsina klientskych aplikaci podporuje "pouze"
moznost zmeny IP adresy (a ty lepsi i portu) kam se maji pripojit
(jinymi slovy, "kde je server"). Vic vetsinou ani neni treba.Pokud se z
one site dokazete spojit ven, dokazete se spojit i na adresu
213.175.38.59 a port 1170. A neni jasne, k cemu je tam vubec ta
transparentni proxy.

	Nicmene, to neni jedina nejasnost. Psal jste, ze sit 192.168.0.1 je
urcena pro intranet, zatimco stanice s pristupem "ven" se nachazeji v
siti 192.168.100.107 (no, ja vim - to neni specifikace site, ale nic
lepsiho nemam - ledaze jsem uz v tomto bode neco nepochopil spravne a
smysl teto adresy je nejaky uplne jiny, me neznamy). A najednou je rec o
stroji, ktery je v prvni siti, ale ma mit pristup ven. Tak proc neni v
te druhe siti, ktera je pro tyto stroje urcena ?

> ...bohužel, u toho končím, nic dál se neděje.

	No, vzhledem k tomu, ze jste nam peclive zatajil i to o jakou aplikaci
jde i to, jaky vlastne pouziva protokol, nemam poneti, co by se dal dit
melo - coz pomerne vyrazne omezuje sanci k vysloveni rozumne teorie,
proc se nic nedeje.

	Me se zatim zda, ze pouziti TPROXY je zbytecne a nadbytecne (ledaze mi
neco zasadniho uniklo) - a soucasne si myslim, ze nefunkcnost je nejak
spojena s jejim pouzitim. Melo by to fungovat i bez ni. Ledaze je
pouzity protokol neslucitelny s prekladem ...