ten syslogd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jan 14 14:02:39 CET 2004

On Wed, Jan 14, 2004 at 10:27:13AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Mohou to byt "opatrnostni" duvody.
>
> 	Od okamziku nacteni do ukonceni fsync je totiz informace k dispozici
> pouze v operacni pameti - a to je dost nespolehlive perzistentni
> pametove zarizeni.

samozrejme, ale proc to neprecte ten klog naraz? takhle je to podle mne
daleko nebezpecnejsi protoze ztrata dat je pravdepodobnejsi (protoze to
trva dyl - je vetsi sance na nejaky problem)

> 	SYSLOG se tak mozna pokousi minimalizovat pripadne ztraty dat, ke
> kterym by doslo kdyby "spadnul" nebo to neslo zapsat nebo tak neco.
>
> 	Vzhledem k tomu, ze "verbose" boot nelze povazovat za "normalni"
> situaci, neni jasne, jestli by pro "bezne" situace bylo vyhodne
> naznacenou zmenu provest ...

celkove to tam maji jaksi divne resene - proc neni mozne tedy logovat
synchrone vsechno , nebo t oaspon zapinat/vypinat na pozadani ? zda se
mi ze to tam kdysi bylo ale nekdo to dstranil (podle kodu usuzuju)
divne