Samba

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 14 12:11:49 CET 2004

Radek Pokorný - CDSoft wrote:

> Existuje nejake univerzalni nastaveni smb.conf? Pokud ano,
> proc je v zakladnim konfiguraku vždycky to orezane?

	Ja osobne preferuji, aby defaultni (neboli zakladni) konfigurace byli
maximalne konzervativni. T.j. pokud je to mozne, nepovolovali NIC,
nedelali NIC.

	Situace, kdy nejaky software poskytuje buhvijake sluzby, dokud ho
neprekonfiguruji je vazne bezpecnostni riziko.

	Software musi obsluhovat a konfigurovat osoba znala - a ta si dokaze
nakonfigurovat co bude potreba. A to, ze to osobe neznale nefunguje je
vetsinou jen pro jeji dobro ...