BFU: Nastaveni site

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Wed Jan 14 08:37:41 CET 2004

> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/config-network-setup.html
>
> man ifconfig
> man route

Jeste bych doporucil man rc.conf a studium /etc/defaults/rc.conf
A vubec nejlepsi by bylo koupit si nekterou z tehle knizek:

http://www.vltava.cz/Store/GoodsDetail.asp?c=MichaelLucas&sCGoodsID=SE00622397
http://www.vltava.cz/Store/GoodsDetail.asp?c=MockJim&sCGoodsID=SE00618406

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz