ten syslogd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jan 14 09:48:14 CET 2004

On Tue, Jan 13, 2004 at 11:56:51AM +0100, Divacky Roman wrote:
> takze: ty problemy s mc a operou se fakt spravily pridanim fqdn do
> /etc/hosts - zajimave ze predtim to v pohode slapalo...
>
> ten syslogd se chova porad stejne - celou dobu sroti na hdd...
> kdyz dam do rc.subr neco jako
> if [ $command == "syslogd" ];
> 	ktrace syslogd
> fi
>
> nemuzu tim nic pokazit a bude to delat to co chci (tj. tracovat ten
> syslogd pri bootu)
>
> roman
> --

tak jsem na to prisel - syslog u vsech hlasek z kernelu postupuje takto:
nacti jednu hlasku z /dev/klog
zapis do logu
fsync
atakdale dokud neni ten klog prazdny - to je dost pomale a vzhledem k
tomu ze bootuju verbose tak mi to trva tak dlouho

chtel bych to spravit a tak se ptam - vite nekdo o duvodu proc by se to
melo delat takhle a ne nacist vsechno vsechno zapsat a az na konec 1
fsync?

diki

roman