BFU: Nastaveni site

mex at localnet.sk mex at localnet.sk
Wed Jan 14 01:02:16 CET 2004

v /etc/rc.config:

defaultrouter="192.168.1.100"
ifconfig_re0="inet 192.168.1.3 netmask 255.255.0.0"

ipcku mam 192.168.1.3, masku mam 255.255.0.0..

ifconfig_XXX: toto zalezi od toho, aku sietovu kartu pouzivas. pokial mas jadro
GENERIC, mal by si mat aj pre tu tvoju priamu podporu. zistis to cez ifconfig.
potom za ifconfig v rc.conf pridas len skratku tvojej sietovej karty, teda napr.
ifconfig_re0 alebo ifconfig_fxp0 a pod..

v /etc/resolv.conf nastavis DNS zaznamy:

domain xxx.sk
nameserver 192.168.1.100

pripadne skus "man ifconfig". a btw mozes rovno upgradovat na 5.2-RELEASE :)

MeX
mex at localnet.sk