apache 2.0.48 + mod_htdigest

Robert Kania konference at gdi.cz
Tue Jan 13 19:54:26 CET 2004

Dobry den,

mam nasledujici problem:

Aktualizoval jsem Apache z verze 2.0.47 na 2.0.48. Apache mam
instalovaneho z portu, upgradoval jsem pomoci portupgrade - oproti
vychozimu nastaveni jsem do pkgtools.conf pridal pouze
WITH_BERKELEYDB=db4 (vyzaduje to nova verze subversion, kvuli kteremu
vlastne cely upgrade delam). System je 4.9R.

Apache se zkompiluje i nainstaluje spravne, ale nefunguje pokud mam v
httpd.conf zapsane
LoadModule auth_digest_module libexec/apache2/mod_auth_digest.so

v takovem pripade se sice spusti, ale neodpovida na pozadavky. V
httpd-errors.log je posledni zaznam:

[notice] Digest: generating secret for digest authentication ...

a pak uz nic a httpd visi.

Zjevne je problem v generovani nejakeho nahodneho "secretu" pro digest
autentizaci, vzhledem k tomu ze chybi obvykle

[notice] Digest: done

httpd.conf jsem pouzil stejny jako u predchozi verze i "cisty"
httpd-std.conf.

Nemate nejaky napad co jeste zkusit?

--
Robert Kania   root  at  gdi.cz