2 problemy

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Jan 12 13:27:31 CET 2004

On Fri, Jan 09, 2004 at 11:03:00AM +0100, Jiri Mikulas wrote:
> cau
> s tim syslogem si nejsem jisty, mozna to je ten samy pripad
> jako mc  - z nejakeho duvodu resolvi hostname
> takze si do /etc/hosts pridej svuj FQDN (hostname) s ip treba loopbacku
> (127.0.0.1)

svoje hostname v /etc/hosts nemam. ale predtim to v pohode fungovalo

> pak by to melo jit, imho to neni vec 5-CURRENTu, ale spis tech aplikaci
> mik

praveze to dela az poslednich ~14 dni

a ten syslog.conf zadne masiny nema, proto mi to prijde divne
a navic dost dobre nechapu proc by se mi melo moje hostname resolvnout
kdyz sice jsem v siti ale dns server mne nezna...

jo, zapomnel jsem dodat - ten syslog celou dobu pri otm startu (tj. tech
20 sekund) zamestnava disk