nefungujici resolving

Matthes matthes at moodbeatz.org
Thu Jan 8 14:26:37 CET 2004

Zdravim,

po dlouhe dobe pouzivani RedHat Linuxu jsem se rozhodl prejit na
FreeBSD. Nainstaloval jsem tedy FreeBSD 5.1 bez vetsich potizi a nyni se
zabyvam rozchozenim potrebnych sluzeb. Vsechno slo dobre, ale najednou
mi lokalni programy (ping, wget, fetch a vsechny, ktere potrebuji dns)
odmitaji resolvovat adresy. DNS pritom funguje bez problemu, muzu cokoli
resolvnout pomoci host. DNS bezi lokalne jako "caching-only" v chroot jailu.
Neuvedomuji si, ze bych menil neco, co by souviselo s nastavenim
resolveru, ale protoze jsem ve FreeBSD novacek, je mozne, ze jsem udelal
nejakou blbost. Jenze nevim jakou a proto bych se rad zeptal, jestli
nekdo netusi, kde muze byt problem.

diky
Matthes