adsl a re:porty

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Mon Jan 5 20:55:08 CET 2004

>Pokud i presto chcete experimentovat s porty bez primeho pristupu na
>cvsup server, doporucuji pouzit funkci Download this directory as a
>tarball na CVSwebu, napr
>
>http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/lang/php4/
>
>Tim se vyhnete poskozeni souboru portu pri prenosu z FTP pripadne mezi
>vasimi pocitaci. Stazeny soubor .tar rozbalovat az na cilovem pocitaci.

Vim ze je to neefektivni a asi dam na Vasi radu. Dekuji.

A nyni mam dotaz ohledne ASDL, zda uz nekdo zkousel rozchodit asdl pod
freeBsd, zda to jde, dle linuxovych navodu (fungovalo mi to pod Slackware)
nebo je potreba to jinak obejit. Dle linuxovych navodu je potreba :

pptp (nasel jsem pptpclient-1.1.0 )
pppd (zadny port jsem nenasel)

vychazim ze stranek ze stranek http://www.servery.cz/?include=adsl/adsl ,
http://www.root.cz/clanek/1573