zvidavy dotaz - isa sbernice

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 1 21:42:49 CET 2004

Tomas Pluskal napsal/wrote, On 12/31/03 10:11:
> cvicne jsem zkusil z jadra odstranit isa sbernici - nepouzivam totiz zadne
> PS/2 zarizeni, ani seriove ani paralelni porty, vsechno mam na USB.
> zarazilo me, ze kompilace spadla pri prekladani zarizeni npx, coz je
> (jestli se nepletu) matematicky koprocesor. mohl by mi prosim nekdo
> zkusenejsi vysvetlit, proc zavisi matematicky koprocesor na isa sbernici?

	Nojo - jenze - jak se s tim koprocesorem komunikuje ? Zapis na port 240
dela reset, zapis na port 241 resetuje BUSY#, pouzeva IRQ 13 ...

	To vsechno jsou, prinejmensim formalne, ISA resources ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz