(no subject)

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Fri Dec 26 03:58:32 CET 2003

Dobrý den. Mám problém s ALTQ. Nainstaloval jsem ho. Jádro jsem přeložil a vše funguje. Třeba pravidlo: altq on wi0 priq bandwidth 610Kb queue { std_out, ssh_im_out, dns_out, \
	tcp_ack_out } funguj, ale pravidlo: altq on wi0 cbq bandwidth 2Mb queue { std_in, ssh_im_in, dns_in, bob_in } už ne. Rozdíl je v cbq a priq. Poraďte prosím. Děkuji.
My nemáme jen zboží, ale také Vám dodáme službu. Nejvýhodněji nakoupíte pračku, lednici, myčku, mrazničku, sušičku, vysavač. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=64773%26url=http://www.prackymycky.cz