terminated abnormally

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Dec 21 15:15:02 CET 2003

V ne, 21. 12. 2003 v 12:52, Martyn conf. píše:

> Zdravim,
>
> kompiloval jsem jadro + pridal podporu FIREWALL dle
> http://unix.kropes.cz/referaty/fw-bsd-03.html + odstranil (nektere
> zbytecnosti a nxv - nebo tak nejak se to jmenovalo,ale nevedel jsem co to
> je, ale pri kompilaci mi to psalo, ze je device "nxv" povoleny a pritom ho
> nepouzivam, tak jsem ho vypl). Pote probehla kompilace bez dalsich chyb,
> tak jsem restartoval pocitac a pri nabihani to pise :

Zadny device nxv neexistuje, ale nebyl to nahodou device npx?

# Floating point support - do not disable.
device          npx

> [...]
> .... snip ....
> start_init : trying /sbin/init
> pid 46 (sh), uid 0: exited on signal 8
> Dec 21 13:45:09 init : /bin/sh on /etc/rc terminated abnormaly, going to
> single user mode
> Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/sh:
>
> a ted ceka na vstup z klavesnice,takze do systemu se vubec nedostanu. Comp
> neni zatuhly. Kdyz jdu do jedouzivatelskeho modu, tak to dela totez (krom
> hlasky going to single user mode). Da se to jeste nejak zachranit (napr.
> nacist z boot CD jadro GENERIC, pripadne se nejak do systemu dostat?

Signal 8 je

     SIGFPE          create core image       floating-point exception

Tak to bude ono. Vy jste si chlape vypnul matematicky koprocesor!
Ted uz se neda delat nic, jen nabootovat stare jadro pokud ho stale
mate, coz provedete tak, ze pri startu systemu na 10-vterinove vyzve
stisknete mezernik, zapisete

unload
load /kernel.old
boot

kde /kernel.old je cesta k vasemu staremu jadru.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity