terminated abnormally

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Sun Dec 21 12:52:50 CET 2003

Zdravim,

kompiloval jsem jadro + pridal podporu FIREWALL dle
http://unix.kropes.cz/referaty/fw-bsd-03.html + odstranil (nektere
zbytecnosti a nxv - nebo tak nejak se to jmenovalo,ale nevedel jsem co to
je, ale pri kompilaci mi to psalo, ze je device "nxv" povoleny a pritom ho
nepouzivam, tak jsem ho vypl). Pote probehla kompilace bez dalsich chyb,
tak jsem restartoval pocitac a pri nabihani to pise :

Mounting root from ufs:/ddev/ad0s1a
ad0 : UDMA
.... snip ....
start_init : trying /sbin/init
pid 46 (sh), uid 0: exited on signal 8
Dec 21 13:45:09 init : /bin/sh on /etc/rc terminated abnormaly, going to
single user mode
Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/sh:

a ted ceka na vstup z klavesnice,takze do systemu se vubec nedostanu. Comp
neni zatuhly. Kdyz jdu do jedouzivatelskeho modu, tak to dela totez (krom
hlasky going to single user mode). Da se to jeste nejak zachranit (napr.
nacist z boot CD jadro GENERIC, pripadne se nejak do systemu dostat?

Diky

Martyn