porty a balicky

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Dec 19 11:23:47 CET 2003

V pá, 19. 12. 2003 v 10:43, Divacky Roman píše:

> ano
> ale kdyz nastavim FORCE_PKG_INSTALL (tusim tak se to jmenuje) tak mi tam
> porad zustane zaregistrovany ten stary balik
> odinstalovat ho nemuzu pac bych si zrusil ten nainstalovany port
> (protoze vetsina souboru je spolecnych)

FORCE_PKG_INSTALL by se nemela pouzivat, pokud k tomu nemate opravdu
silny duvod

jinak pokud uz jste se dostal do takovehle situace, tak nejlepsi reseni
je pkg_delete -f obou balicku a potom cista instalace novejsiho/z portu

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity