cestina a cslatex

Jan Raska honza4diskuze at centrum.cz
Sun Dec 14 23:55:55 CET 2003

Martin Hassman napsal(a):
> On 14 Dec 2003 at 20:34, Jan Raska wrote:
>
  > Pod FreeBSD jsem sice jeste TeX nepouzival, ale co vim tak
cslatex.fmt je
> vygenerovany format latexu, ktery se generuje z maker latex.ltx pomoci:
> tex -ini latex.ltx

V tom portu je uz vsem nainstalovane. Takze zadny latex.ltx tam neni!

> Relativne dost o vnirnostech a mechanismech TeXu se clovek dozvi z knihy
> Pert Olsak: Typograficky system TeX Mj. je tam popsano jak se generuji
> formaty, v cem vlastne spociva lokalizace apod. - doporucuji.

Diky za tip.

> Opravdu? Ja mam opacny pocit. Pravna sice ma posledni instalace ceskeho
> TeXu pod muj RedHat spocivala v nainstalovani nekolika RPM balicku od pana
> Kerslagera (a vse hned bezelo :). A co jsem slysel ohlasy, nemyslim, ze by
> to ted (ani pod jinymi distribucemi bylo horsi).

Pan Kerslager delal cele balicky teTeXu znova od zacatku! V Red Hatu byl
problem v tom, ze firma odstranila csplain a dalsi veci z balicku. A co
vim, lepsi ohlasy byly jen od Debianu.

> Mozna pomuze ceska texovska konference. Linuxaky se to tam jen hemzi, s
> FreeBSD to asi bude horsi, ale i tak bych to zkusil.

V diskuzi na cstug a linux at linux.cz problemy s TeXem na Linuxu skonci
radou: stahni si TeX live a je to...

> met

Honza