ztrata dat na UFS + FreeBSD 5.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Dec 14 23:40:44 CET 2003

Jozef Drahovsky wrote:

> Prvy raz sa vyskytol problem so znicenym filesystemu v FreeBSD 5.0
> niektore adresare zmizly, inde zmizli len subory...
> Nakoniec som  nainstaloval FreeBSD 4.8 a ten vsetko znasa bez problemov.

	To celkem neprekvapi - obzvlast poku se pokusite o nejake testy. 5.0
byla vydana jako preview-and-test verze a vyslovne byla oznacena jako
nestabilni. Takze z jejiho chovani nelze snadno delat jakekoliv
zobecnujici zavery ...

	Popravde receno, ani 5.1 neni (a ani 5.2 nebude) verze, ktera ma byt
stabilni - ale popsany problem je prilis deterministicky nez aby se to
dalo svest na nestabilitu ...

					Dan

> (ospravedlnujem sa vsetkym ak prisiel tento mail 2x ale
> mailman mi stale vracia postu z freebsd.cz  ak dam reply)

P.S. Je hezke, ze to pisete do konference, ale uzitecnejsi by bylo
napsat to spravci konference. Ledaze jste ze zaslanych odmitnuti
zjistil, ze chyba byla na vasi strane ...