cestina a cslatex

Jan Raska honza4diskuze at centrum.cz
Sun Dec 14 20:34:58 CET 2003

Dobry den,
nastaloval jsem z portu teTeX. Pote jsem chtel nechat vygenerovat pokusny soubor prikazem:
tex -progname=cslatex -translate-file=il2-cs pokus.tex

Vypsalo mi to, ze nemuze najit cslatex.fmt. Stahl jsem z ftp od pana Olsak skript install-cstex (ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/) a spustil jsem ho. Pote jsem se pokus vygenerovat soubor:
cslatex pokus.tex

Vypisuje mi to:
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.4.5)
(/usr/local/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
(Fatal format file error; I'm stymied)

Nevim, kde je chyba. Je nekde navod, jak zprovoznit ceskou podporu v TeXu? Vedomostmi jsem jen mirne pokrocily uzivatel TeXu.

teTeX-2.0.2_2, FreeBSD 4-STABLE.

Honza