vypnutí systému

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Dec 10 13:11:33 CET 2003

Zdravim vespolek,

narazil jsem na jeden drobny problem, ktery jsem dosud nepotreboval, ale ted
by se to hodilo...

Muzu nejak userovi povolit vypnuti nebo restart systemu?
je jasne, ze primo init 0 volat nemuze, ale proc mi prikaz halt hlasi, ze
"Operation net permitted", kdyz ho ma pravo spustit kdokoliv?

A jeste jeden dotaz - je nejaky rozdil mezi init 0, reboot -p, (v tom, co
vsechno se provede).
... a nemylim-li se, prikazy halt, fasthalt, reboot a fastboot jsou
identicke (jsou v systemu vsechny jen z duvodu zpetne kompatibility?)

Zbynek