KW-571B

Robert Kania konference at gdi.cz
Wed Dec 10 11:00:26 CET 2003

Dobry den,

snazim se rozjet IDE RAID KW-571B (cip Sil 0680) a FreeBSD 4.9R mi disky
k nemu pripojene stale nachazi jako dva samostatne, pricemz jsou urcite
(podle toho co hlasi sw karty) spravne vytvorene jako RAID1 pole. Cip by
mel byt podporovany (je uvedeny v
http://www.freebsd.org/releases/4.9R/hardware-i386.html#AEN33 i v
ata(4)). Vypis z dmesg bohuzel nemam k dispozici. Disky jsou naprosto
samostatne, daji se zvlast formatovat i ukladat na ne rozdilna data -
proste se chovaji jako normalni dva nezavisle disky.

Zkousel jsem vsechny varianty sestaveni RAID pole co karta umoznuje ale
nema to na nic vliv.

Nesetkal jste se s tim nekdo, respektive nemate napad co jeste zkusit?

diky

r/