monitorovanie pola pomocou tip

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 4 12:10:15 CET 2003

Stefan Valastan wrote:

> Jedina moznost ako sa k nemu viem pripojit je tip
> 1. da sa nejako dokopat tip ktomu aby sa nemusel spustat interaktivne a
> aby mi vystup ulozil
> do nejakeho suboru (man ani google mi moc nepomohlo, to nikto si vo
> freebsd nemonitoruje disky v hw disk poliach?)
> Napr. pri tomto poli mi prikaz ld (je to interny prikaz toho pola) ukaze
> vsetky disky v poli
> Ako by sa to dalo urobit tak aby to robil automaticky do suboru

	S "tip"em moc neporadim, ten jsem nidky moc nepouzival, nicmene,
kdybyste ho nakonec vzdal, pak se podivejte na (port) minicom - ten take
umi komunikovat po seriaku, ale navic je, pokud si pamatuji spravne,
vybaven pomerne silnym scriptovacim jaykem, ktery by mel automatizovanou
komunikaci, vcetne ukladani jeji libovolne (i pracovane) podcasti do
nejakeho souboru vladnout.