monitorovanie pola pomocou tip

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Thu Dec 4 10:46:13 CET 2003

Uz asi tyzden sa trapim s tym ako by som vedel monitorovat diskove pole
promise
Kedze k nemu neexistuje ziaden soft pod freebsd

Jedina moznost ako sa k nemu viem pripojit je tip
No chcel by som si urobit nejaky shellovsky script ktory by robil kontrolu
mam 2 otazky
1. da sa nejako dokopat tip ktomu aby sa nemusel spustat interaktivne a
aby mi vystup ulozil
do nejakeho suboru (man ani google mi moc nepomohlo, to nikto si vo
freebsd nemonitoruje disky v hw disk poliach?)
Napr. pri tomto poli mi prikaz ld (je to interny prikaz toho pola) ukaze
vsetky disky v poli
Ako by sa to dalo urobit tak aby to robil automaticky do suboru

2. Tato otazka sa tyka predchadzajuceho prikazu ld vypise mi totiz len
prvych 13 diskov v tom
poli a to ich tam mam 15. (Vyzera to ako keby bol vystup tip-u obmedzeny
na velkost 1KB) Da sa to niekde zmenit?
Ked ano tak ako?
V tip-e som dost novacik.

Za kazde nakopnutie spravnym smerom dakujem

Steve