problem s qmailom / maily posielane systemom

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Sat Nov 29 16:03:58 CET 2003

Vdaka za vsetky rady, qmail sa mi podarilo nakoniec
rozbehat, a uz mi funguje aj smtp, ale este to ma jednu
zavaznu chybu.

Vobec mi nechodia maily, ktore mi posiela system.
Doteraz som mal subor /root/.forward a tam som
mal nastavenu svoju adresu. Zistil som vsak, ze mi
ziadne maily nechodia a preto som zmazal /root/.forward
v nadeji, ze tieto maily najdem aspon vo /var/mail/root

Zial ani toto nepomohlo, lebo maily, ktore sa maju dorucit
lokalne a su teda urcene pre root at moj.pocitac.sk sa asi
niekde zaseknu.

Matej