problem s qmailom / oprava

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Fri Nov 28 16:12:02 CET 2003

pouzij tcpserver
s parametrem -x (treba -x /var/qmail/control/tcp.smtp.cdb)
jinak doporucuju precist stranky, tam to je cekem dobre popsany (Relaying)
http://www.lifewithqmail.org
dobry navod jak instalovat server i s virtualkama
(qmail+vpopmail+courier) najdes tady
http://www.tnpi.biz/internet/mail/toaster/
btw neni moc dobry to mit "do celeho sveta" cili open relay
takze bych pouzil spis nejakou SMTP autentizaci
na http://qmail.ruk.cuni.cz/
lze najit mnoho modulu (patchu)..
mik