kontrola hdd a defragmentace?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Nov 24 16:54:53 CET 2003

Program se jmenuje klasicky chkdsk.
Jinak Linux i FreeBSD hlasi 100% zaplneni disku pro uzivatele mnohem drive,
nezli dojde k uplnemu fyzickemu zaplneni a jediny, kdo muze na disk
zapisovat i po jeho zaplneni na tuto hranici je root. Je to tusim z duvodu
zabraneni padu systemu pri plnem zaplneni disku (predpokladem je ze nejde o
preplneni procesem co bezi pod rootem)

Ondra