acpi/apm v fbsd 5.1

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Nov 14 13:49:56 CET 2003

Divacky Roman wrote (2003/11/14):
> pokud neni - ma nekdo stejny notebook? premyslim ze bych si ten driver
> napsal sam a ocenil bych pomoc

Nejlepsi je dat rovnou pciconf -l -v a prislusny chip si vyhledat, a pak
se da treba hledat i ve zdrojacich.

Na webu pisou "Built-in, 16-bit mono audio standard on all models
(supports Sound Blaster Pro-compatible applications)".

> time make buildworld
> time make buildworld
> mi daji zhruba stejna cisla? ie. ze ten druhy make buildworld nepouzije
> zadne vysledky z toho prvniho?

Bez zadnych dalsich parametru se nejdrive dela clean. Melo by stacit
pouzit -DNOCLEAN.