acpi/apm v fbsd 5.1

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Nov 14 13:31:49 CET 2003

zdravim

koupil jsem si notebook, nainstaloval na nem fbsd 5.1-R a stala se divna
vec
nemam to overene, ale myslim si ze pred instalaci to nedelalo  a ted ano
- o co jde
notebook se mi sam zapina - v ruznych casovych intervalech

nemuze mit fbsd acpi kod nejake ¨nezadouci ucinky¨ na nastaveni biosu?
resp. zapisuje se do nejake trvale pameti to co nastavim na urovni OS?
zazil jste nekdo neco podobneho s fbsd 5.1R?

dalsi vec - nejede mi zvukovka a tak by mne zajimalo nasledujici:
IBM Thinkpad 560Z - je zvukova karta v tomto ntb podporovana? (nic o ni
nevim protoze dokumentace veskera zadna)... vim ze alsa (linuxovy zvuk)
to podporuje...
pokud neni - ma nekdo stejny notebook? premyslim ze bych si ten driver
napsal sam a ocenil bych pomoc

posledni vec: jak je mozne ze
time make buildworld
time make buildworld

mi daji zhruba stejna cisla? ie. ze ten druhy make buildworld nepouzije
zadne vysledky z toho prvniho?

doufam ze to neni moc offtopic a diki za pripadnou odpoved

r.d.