ACPI a pak moje blbost

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 11 19:44:25 CET 2003

Marek Soudny wrote:

> vypinat pc pomoci acpi - tedy: "shutdown -p now", ale pokud si dobre
> pamatuju, povedlo se mi to jenom jednou v zivote.

	Podpora ACPI je zatim jeste pomerne nestabilni - a to nejen ve FreeBSD,
ale i v BIOSech, jejichz spoluprace je nutna.

	Je dost dobre mozne, ze se to tehdy povedlo protoze syntakticka chyba,
ktera ve scriptech v tabulkach v BIOSu pripadne je byla v te dobe
nerozpoznana a pozdeji uz ne (to je jedna z moznych hypotez).

> jako odpoved mi rekli, ze jako soucast predmetu prace s programovymi
> prostredky mi jedno pc koupi a ja na nem nainstaluju fbsd s apachem a
> bude se pouzivat jako webserver. Vim, ze jsem blbej, a ze jsem se

	Pokud nejsi prilis zkuseny v teto oblasti, pak doporucuji nainstalovat
FreeBSD 4.x a apache 1.x.

	Do konfiguraci neni nutne zasahovat nijak zvlast.

	FreeBSD 5.x ani apache 2.x ti jako zacatecnikovi nedoporucuju.