ACPI a pak moje blbost

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue Nov 11 18:32:13 CET 2003

Ahoj,
    zkousel jsem vypinat pc pomoci acpi - tedy: "shutdown -p now", ale pokud si dobre pamatuju, povedlo se mi to jenom jednou v zivote. Predtim a i potom mi to vzdy jen hlasi TIMEOUT a abych cokoli stisknul pro restart a ze power is down.... nevite kde je chyba a jak bych mohl vypinat pocitac softwerove? Mam fbsd 5.1.
    No a ted ta moje blbost - zacal jsem studovat na UBMI a zeptal jsem se, jestli maji na nejakem stroji FreeBSD a jako odpoved mi rekli, ze jako soucast predmetu prace s programovymi prostredky mi jedno pc koupi a ja na nem nainstaluju fbsd s apachem a bude se pouzivat jako webserver. Vim, ze jsem blbej, a ze jsem se nemel ptat. Muzete mi nekdo prosim poradit jakou mam zvolit konfiguraci masiny, jakou verzi fbsd pouzit a jake porty instalovat? Samozrejme si procitam handbook a sekci advanced networking, ale vsechno tam neni. Hledam samozrejme vsude mozne na netu. Pokud by vam to nevadilo, pouzil bych vas jako tady jako svoje pruvodce instalaci a poradce.

Dekuji

    soumar