Problem s instalaciou fbsd 5.0 mini na stary crep

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Sat Oct 25 14:14:18 CEST 2003

Ahoj

M> no neviem, ja osobne (konretne na p-100MHz, 32MB ram, 1.6GB hdd, bez grafiky, 3x
M> sietova karta) som nemal problemy s instalaciou (ani 4.8 ani 5.1)

Ale to len preto ze si splnim minimalne poziadavky so sa tyka zeleza.

M> - ked som
M> vypol porty... ten kompik bezi cisto ako router vnutornej siete a von inetu ale
M> ani kompilacia a cvsup nie je taky strasna(y)... urcite nie 4 dni.. a vykonovy
M> rozdiel medzi p-100 a dx-66 (alebo sx) nie je radovo v dnoch :) jasne, ze je
M> lepsie si to nainstalovat a hrubo odladit na inom, silnejsom stroji a potom uz
M> len dokoncit priamo na deploy compe. len sa mi *fakt* nezdaju tie styri dni...

Ja som mal jeden stroj 486/100 MHz/ 16 MB ram a musim povedat ze to
bolo skor trapenie ako praca.

U kamarata je ako GW FreeBSD 5.0  P166/32 MB ram 2x2GB SCSi a je to
uplne v pohode ;) ale podotykam ze nic ako rootovanie wonka a FW na
tom nic nebezi :)

Michal Kapalka