cluster and mosix

martin styblo martin.styblo at fem.uniag.sk
Fri Oct 24 09:12:45 CEST 2003

Dobry den
inspirvany clankom na roote :)  a pohanany rastucim zaujmom nadhodim
opat na moju davnejsiu otazku, tentoraz odbornejsie: existuje port
mosixu na BSD?  V portoch nieje, nikde som ho nenasiel :) ale vychadzam
z informacie  uvedenej na strankach mosixu ze portovat mosix nieje
problem na ziadny unixovy system .. takze neviem. Vie k tomu nieco niekdo?
p.s.
v portoch je program clusterit ale jeho domaca stranka
http://www.garbled.net/clusterit.html
<http://freshmeat.net/redir/clusterit/17927/url_homepage/clusterit.html>
nejavy znamky existencie:) a teda opravnene vzbudzuje podozrenie na
mrtvost porjektu a celkovo zdroj informacii na nete je smutny :) .. vie
o tomto niekdo nieco?
berte to ako moznost k diskusii :))) dakujem
Martin Styblo