jaka kniha

MeX mex at localnet.sk
Wed Oct 22 16:49:42 CEST 2003

ja osobne mam FreeBSD - Podrobny pruvodce sitovym operacnim systemem - Michael
Lucas - ale ta je (aspon to moje vydanie, myslim, ze zatial jedine) pre 4.x
release, resp. je pisana pre potreby 4.7 a vysiie (4.8, 4.9) - kde tu su aj
zmienky o 5.X ale primarne sa nezaobera 5.X verziami...

FreeBSD - Jim Mock - Neokortex - je IMHO skor pre developerov, pojednava o dost
internych systemovych zalezitostiach...

takze skor teda tu od Lucasa (IMHO je skvela..) alebo si pockat na (snad) nove
vydanie pre 5.X releases...

MeX