potreboval bych doporucit knihu

Miroslav Kes mkes at ra.rockwell.com
Wed Oct 22 11:01:25 CEST 2003

> [...]
> mezi statickymi a dynamickymi knihovnami je stejny na UNIXu jako na
> Windows jako na vsech jinych OS - staticke knihovny se pridaji pri
> linkovani programu, kdezto dynamicke az pri zavadeni.
>
> Tedy - ne, ze bych neco malo o strukture knihoven, jakozto i o rozdilu
> a.out a ELF nevedel - ale nikdy jsem takovou znalost nepotreboval pri
> beznem programovani. Mozna ale jen nerozumim otazce. Mozna bych ji
> rozumel lepe, kdybys nanacil nejaky konkretni priklad toho, co se
> chystas naprogramovat a co mas dojem, ze ti schazi, abys to udelat mohl.

No, cilem bude portovani firmware pro jednu prumyslovou I/O kartu ze
stavajiciho WindRiver na jednu z distribuci Linuxu pro tento typ
aplikaci. Docela tam pujde taky o rychlost (ten WindRiver je real time
zalezitost). Nebude to na x86 platforme. Takze cekam obcas "low level"
problemy a myslim, ze tyhle znalosti nebude od veci znat.

> Co jsou "design patterns" netusim v kazdem pripade.

Zasady jak organizovat kod a architekturu te aplikace aby se z toho
clovek casem nezblaznil pri zmenach a udrzbe (treba kdyz zjisti, ze
vzajemne reference hlavickovych souboru mu zacinaji prerustat pres
hlavu). Pro C++  je o tom nekolik knizek a treba na Windows pri
programovani v ATL se nektere nedaji pouzit. Tak by me zajimalo jestli
tady nebudou take nejaka specifika.

> Ostatne - knizku stejne nelze doporucit uz z toho zakladniho duvodu, ze
> spise nez "programovat pro co" je klicova informace "programovat v cem"
> - a o tom tvoje otazka cudne mlci ..

V C/C++ . Na frontendu snad moc nezalezi (zatim to vypada na Eclipse).

> Dan

Mira