jsem fakt zacatecnik, tak me nebijte....

snoopy snoopy01 at seznam.cz
Tue Oct 21 12:46:33 CEST 2003

Michael Lucas pise: "To znamena, ze pokud chcete zapisovat na nejaky diskovy
oddil s timto souborovym systemem z jineho operacneho systemu, musite mit
opravdu hluboke znalosti o chodu souboroveho systemu NTFS. Nanestesti
Microsoft tyto informace zatim nezverejnil. Z toho vypliva, ze veskere
dostupne nastroje umoznuji pouze cteni dat z NTFS, pokusy o zapis dat mohou
vest k poskozeni daneho oddilu"

Sitovy operacny system FreeBSD, str. 420, Kapitola 16 - Souborove systemy a
pevne disky

Tak neviem, ci sa o to pokusat :-)

Lubos