NFS a mapovanie userov a ich prav

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Mon Oct 20 16:54:56 CEST 2003

>-maproot=user:group1:group2:... The colon separated list is used to spec-
>     ify the precise credential to be used for remote access by root.  The
>     elements of the list may be either names or numbers.  Note that user:
>     should be used to distinguish a credential containing no groups from a
>     complete credential for that user.
>
>-mapall=user or -mapall=user:group1:group2:... specifies a mapping for
>     all client uids (including root) using the same semantics as -maproot.
>
>cili
>option  -mapall=steve:steve znamena, ze at jste na host2
> [...]
No hej to som predpokladal lebo tak sa to sprava
Da sa na diskovy oddiel nejako nastavit export tak, ze ked na vsetkych
serveroch mam identickych
userov tak aby sa mapovali vzdy na tych userov ako su na serveri odkial
exportujem adresar? . No lebo takto ked dam export s nejakym mapovanim
tak mi to namapuje len na tych userov a ja mam v tom adresary viac
suborov z roznymi usermi. Alebo na nieco taketo uz treba NIS?

Steve