nastaveni prav pro /usr/local/etc

Miroslav Kes mkes at ra.rockwell.com
Mon Oct 20 14:01:29 CEST 2003

Ahoj!

Chtel bych se zeptat na takovou drobnost. Pri instalaci FreeBSD se prava
pro /usr/local/etc nastavi na 500 coz mi pak pusobi problemy pro procesy
spustene normalnimi uzivateli kdy se ty procesy nemohou dostat na
konfiguraky ulozene pod /usr/local/etc a tudiz nefunguji. Typicky sudo,
smbpasswd,  ldapcokoliv apod.
Zatim jsem to vyresil tak, ze jsem zmenil ta prava na 555, ale zajimalo
by me jestli za tim pocatecnim nastaveni neni nejaka "hlubsi myslenka",
kterou by melo smysl zachovat a jak to tedy vyresit s temi nepristupnymi
konfiguracnimi soubory.

Dik

Mira